AB Hotel Manager

AB Soft Hotel Manager

Prin hotel software se intelege un program de gestiune adresat unitatilor de cazare (pensiuni, vile, hoteluri, moteluri, etc.) ce ofera posibilitatea de a administra eficient si de a tine evidenta tuturor lucrurilor importante in ceea ce priveste cazarile in unitatea dvs., precum rezervari, cazari, avansuri, confirmari de plata, emiterea de facturi, turisti, camere disponibile, tarife, etc.

AB Soft Hotel Manager este solutia ideala pentru unitatea dvs. de cazare, flexibila, intuitiva, usor de instalat si configurat, caracterizata prin operatiuni simple, ce nu necesita cursuri sofisticate si/sau de lunga durata pentru personalul hotelier. Folosind AB Soft Hotel Manager scapati de rasfoitul registrelor sau caietelor atunci cand un potential turist va contacteaza pentru a afla disponibilitatea locurilor de cazare in unitatea dvs. de cazare. Astfel, veti putea raspunde cu promptitudine turistului si veti economisi timp pretios pe care il puteti dedica altor activitati benefice unitatii dvs. de cazare.

Din acest modul receptionerii pot efectua rezervarile, cazarile si plecarile clientilor, prin bifarea camerei si selectarea perioadei corespunzatoare.

Aceasta interfata permite vizualizarea situatiei rezervarilor si cazarilor pe termen lung, deoarece utilizatorul se poate duce foarte usor in trecut sau in viitor privind starea camerelor, utilizand calendarul afisat prin setarea datei de sosire si cea a datei de plecare. Culoare verde inseamna ca s-au confirmat rezervarile de catre turisti, prin urmare camerele colorate in verde sunt deja ocupate. Culoarea rosie reprezinta rezervarile facute de catre clienti, care in momentul in care vor fi confirmate se vor transforma in culoarea verde. Rezervarile achitate de catre clienti sunt exprimate prin culoarea gri iar camerele libere prin culoare alb.

Interfata de facturare este simpla si intuitiva. Pentru fiecare factura in parte receptionerul poate alege:
– serii de documente pentru chitante si facturi;
– introducerea cotelor de TVA;
– vizualizarea facturilor emise.

Aici administratorul poate vizualiza toate activitatile realizate in soft de catre alti utilizatori, selectand perioada necesara cu ajutorul calendarului.

Avantajele utilizarii AB Soft Hotel Manager:
– renuntati la hartii si agende, totul va fi mult mai simplu si veti castiga timp pretios pe care il puteti adauga altor activitati;
– oferiti promptitudine turistilor dvs. si veti putea afla in cateva secunde disponibilitatea camerelor dvs.;
– este usor de utilizat, necesita doar cunostinte de baza de operare pe calculator;
– siguranta datelor este garantata, astfel ca puteti fi siguri ca nu veti pierde niciodata baza de date si ca doar dvs. aveti acces la aceasta;
– beneficiati de cea mai mare acuratete in ceea ce priveste evidenta clientilor, rezervarilor, cazarilor, a platilor efectuate sau a facturilor emise;
– emiterea de facturi fisale direct din program cu sistem unic de numerotare;
– posibilitatea vizualizarii tuturor rezervarilor sub forma de calendar, din care se deduce cu usurinta situatia disponibilitatii camerelor;

0728 442.399 sau office@ab-soft.ro  pentru o oferta si programarea unei prezentari a programului pentru unitati de cazare

AB Soft Hotel Manager

vanzare

  • Evidenta Camere – Rezervari – Cazari
  • Rezervari Multiple
  • Fisa Camera – Detalii Camera
  • Evidenta Avansuri
  • Istoric Clienti – Facturare
  • Export Rapoarte XLS si PDF